Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў на 2024/2025 навучальны год

Дата: 13 сентября 2024 в 09:06

                                                         ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар Грэбенскай базавай

                                                                            школы                  І.А. Салей

__________________   2024 г.

План работы

 метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў

 на 2024/2025 навучальны год

Тэма: Павышэнне якасці адукацыі сродкамі вучэбнага прадмета, у тым ліку ў кантэксце фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў.

Мэта:  Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці натаўніка па пытаннях фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў.

Задачы:

  • актуалізаваць і паглыбляць веды настаўнікаў пачатковых класаў пра сучасныя падыходы і спосабы  фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў;
  • удасканальваць методыку выкладання вучэбных прадметаў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • садзейнічаць удасканаленню прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў пачатковых класаў па пытаннях павышэння якасці адукацыі сродкамі вучэбнага прадмета.

Жнівень

Занятак 1.

Тэма:Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным  годзе.

Мэта:  Планаванне работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў на бягучы навучальны год.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Пытанні для абмеркавання:

  1. Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
  2. Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі пачатковых класаў у 2024/2025 навучальным годзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года.
  3. Прадметныя часопісы як сродак інфармацыйнай, навукова-метадычнай падтрымкі настаўнікаў пачатковых класаў і павышэння іх прафесійнай кампетэнтнасці.

Снежань

Занятак 2.

Тэма:Тэарэтычныя аспекты фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

Мэта: Авалоданне прафесійнай кампетэнтнасцю настаўнікамі пачатковых класаў па пытаннях фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў.

Форма правядзення: семінар-практыкум.

Пытанні для абмеркавання:

  1. Развіццё пазнаваўчай сферы вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках як сродак фарміравання іх функцыянальнай граматнасці.
  2. Функцыянальная граматнасць як каштоўнасна-мэтавы арыенцір пачатковай адукацыі.
  3. Метады фарміравання функцыянальнай граматнасці ў працэсе вучэбнай дзейнасці ў пачатковых класах.
  4. Праектная дзейнасць вучняў як сродак фарміравання функцыянальнай граматнасці.
  5. Наведванне адкрытых урокаў. Самааналіз і аналіз.
  6. Выніковая рэфлексія.

Красавік

Занятак 3.

Тэма:Сучасны ўрок у кантэксце фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

Мэта:  Фарміраванне настаўнікамі пачатковых класаў функцыянальнай граматнасці вучняў сродкамі сучаснага ўрока.

Форма правядзення: семінар-практыкум.

Пытанні для абмеркавання:

  1. Праектаванне, правядзенне і крытэрыі эфектыўнасці сучаснага ўрока.
  2. Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў на вучэбных занятках.
  3. Патэнцыял гульнёвых тэхналогій у фарміраванні функцыянальнай граматнасці вучняў пачатковых класаў.
  4. Роля экскурсій і назіранняў у фарміраванні экалагічнай граматнасці, выхаванні і развіцці асобы вучня.
  5. Наведванне адкрытых урокаў. Самааналіз і аналіз.
  6. Выніковая рэфлексія.

Май

Занятак 4.

Тэма: Удасканаленне прафесійнага майстэрства педагогаў праз самаадукацыю і ўзаеманаведванне ўрокаў.

Мэты: Падвядзенне вынікаў дзейнасці настаўнікаў пачатковай школы па пытаннях павышэння якасці адукацыі.

Форма правядзення: круглы стол.

Пытанні для абмеркавання:

  1. Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці настаўнікаў пачатковых класаў па пытаннях навучання і выхавання вучняў з выкарыстаннем адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў.
  2. Узаеманаведванне ўрокаў настаўнікамі. Абмен вопытам работы.
  3. Аналіз работы МА настаўнікаў пачатковых класаў за 2024/2025навучальны год.
  4. Планаванне работы МА на 2025/2026 навучальны год.

Кіраўнік МА                                С.М. Ранчынская

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.