ЗАЦВЯРДЖАЮ Дырэктар” Грэбенскай базавай школы” І.А.Салей
План работы
настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных дысцыплін
у 2024/2025 навучальным годзе
Тэма: Павышэнне якасці навучання сродкамі вучэбных прадметаў прыродазнаўча-матэматычных дысцыплін,у тым ліку ў кантэксце фарміравання функцыянальнай граматнасці вучняў.
Мэта: Павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па фарміраванні асобасных, метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў,асваенне рацыянальных метадаў і прыёмаў навучання і выхавання вучняў з мэтай забеспячэння эфектыўнасці педагагічнага працэсу і павышэння якасці адукацыі.
Задачы:
-садзейнічаць засваенню педагогамі дыдактычных рэсурсаў, накіраваных на фарміраванне асобасных,метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў;
- удасканальваць прафесійную кампетэнтнасць педагогаў па пытаннях развіцця і выхавання асобы вучняў сродкамі вучэбных прадметаў;
- ствараць умовы для творчай самарэалізацыі настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу, павышэння ўзроўню іх прафесійнага майстэрства;
Пасяджэнне № 1
Тэма: Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў 2024/2025 навучальным годзе.
Час правядзення: жнівень,2024 г.
Форма правядзення :інструктыўна-метадычнае пасяджэнне.
Пытанні для абмеркавання:
- Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў 2024/2025 навучальным годзе.
- Асаблівасці навукова-метадычнага забеспячзння адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча- матэматычнага цыклу ў 2024/2025 навучальным годзе.
- Планаванне работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных дысцыплін у 2024/2025 навучальным годзе.
Пасяджанне № 2
Тэма: Інфармацыйная культура і медыякампетэнтнасць настаўніка як сродак развіцця і выхавання асобы вучняў.
Час правядзення : снежань,2024
Форма правядзення: семінар- практыкум
Пытанні для абмеркавання:
- Медыяграматнасць як неад’емны фактар развіцця метадалагічнай культуры вучняў.
- Выкарыстанне медыяадукацыйнага падыходу ў вучэбнай і пазаўрочнай дзейнасці.
- Медыяадукацыя і медыякампетэнтнасць як важныя складнікі сучаснай педагогікі і адукацыйнага працэсу.
Пасяджэнне № 3
Тэма:Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі па прадмеце як эфектыўны сродак фарміравання метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў
Час правядзення:красавік,2025 г.
Форма правядзення:круглы стол
Пытанні для абмеркавання:
- Фарміраванне метапрадметных і прадметных кампетэнцый вучняў па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыклу.
- Мадэляванне сучаснага ўрока з выкарыстаннем тэхнік візуалізацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока.
Пасяджанне № 4
Тэма: Аналіз эфектыўнасці работы метадычнага аб’яднання ў 2024/2025 навучальным годзе і задачы на 2025/2026 навучальны год
Час правядзення:май,2025 г.
Форма правядзення: панарама метадычных ідэй
Пытанні для абмеркавання:
1.Панарама педагагічнага вопыту.
2.Аналіз выканання вучэбных праграм.
3.Удзел настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных дысцыплін ў прафесійных і метадычных конкурсах
4.Вызначэнне задач і перспектыўных накірункаў работы МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу на 2025/2026 навучальны год
Кіраўнік метадычнага аб’яднання В.А.Блоцкая